משתמש נוכחי:   אורח     
פתרונות שיווקיים לענף הבניה והתשתיות     03-5172221
    פרויקטים בניה פרטית תשתיות חברות מכרזים מעקב שיווקי חדש הוסף פרויקט/מכרז    
 
  הוסף למועדפים מאגרי מידע שרותי שיווק ממוקד ואיתור לקוחות קורסים וסמינרים בניה וקידום אתרים  
     

שם משתמש:
סיסמא:



טיפים
אינדקס עסקים
מגזינים
תערוכות וכנסים
פינוי בינוי
תמ"א 38
לקוחות מספרים
פרסם מכרז
שטחי פרסום
דרושים
עזרה סירטונים
אודותנו


  בניה וקידום אתרים  

אשכול שיווק באינטרנט

אשכול שיווק באינטרנט מספקת סל שירותים שלם בתחום התקשורת השיווקית באינטרנט.

תקשורת שיווקית באינטרנט (I-MARCOM - Internet Marketing Communications) היא תקשורת אינטרנטית תומכת-מכירות, המסייעת להשגת המטרות השיווקיות של העסק.

היא כוללת את כל סוגי אמצעי התקשורת באינטרנט בהם ניתן להשתמש כדי להעביר מסרים לקהל היעד:

  • באנרים
  • הודעות קופצות (Pop-Ups)
  • רשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד)
  • קישורים ממומנים (תשלום-לפי-קליק)
  • מאמרים
  • סרטוני וידיאו
  • מצגות
  • וובינרים (סמינרים המועברים דרך האינטרנט)
  • קידום האתר בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים
  • שיפוץ מוניטין
  • מחקר מילים
  • מיתוג אינטרנטי
  • סקרים
  • שיווק באמצעות תמונות
  • דפים פרסומיים
  • שיווק בדואר אלקטרוני
  • ניוזלטרים
  • יצירת רשימות דיוור
  • רכישת רשימות דיוור
  • ועוד

בהגדרתה הרחבה ביותר, תקשורת שיווקית באינטרנט היא כל דבר המכיל קישור באינטרנט ו/או מסוגל להעביר מסר משפיע חיובי אל קהל/י המטרה באינטרנט.

כל חברה קובעת לעצמה את גבולות התקשורת השיווקית באינטרנט בהתאם להבנתה ולצרכיה, כולל חלוקתה של עבודת התקשורת השיווקית באינטרנט בינה לבין ספקים חיצוניים.

מכיוון שמטרות עסקיות ושיווקיות משתנות בדרך כלל על-פי קהלי מטרה, מוצרים, שירותים, שפות, תרבויות ועוד, תקשורת שיווקית באינטרנט חייבת להיות גמישה אבל בו בזמן גם קשוחה. גמישה - להתאמות מקומיות וזמניות, אולם קשוחה - בתוך סטנדרטים ברורים ובדיוק באותה "הופעה" (Look & Feel) בכל המקומות ובכל אפיקי השיווק באינטרנט. אחידות זו תורמת משמעותית גם ליצירת מיתוג (Branding) תוך חסכון בכספים המושקעים באמצעים תדמיתיים.

תקשורת שיווקית אופטימאלית באינטרנט חייבת לשלב אפיקים שונים ומגוון אמצעים, ולשאוף ליצירת תגובה/דו-שיח. אחרת, בהגדרה, אין זו תקשורת (Communications) אלא אמירה (Promotion) חד-כיוונית.

המטרות והיעדים של תקשורת שיווקית באינטרנט הינן:

  1. בניית תשתיות אינטרנטיות
  2. השגת נוכחות אינטרנטית
  3. השגת נראות אינטרנטית הולכת וגדלה
  4. מיתוג
  5. יחסי ציבור
  6. הוספת נרשמים לרשימות דיוור
  7. השגת לידים (לקוחות מתעניינים) בשירותי ומוצרי העסק
  8. הכנסות לעסק

עולם התקשורת השיווקית באינטרנט משתנה, מתקדם ומתפתח מדיי חודש. בבדיקות מקיפות נמצא כי על-מנת להפיק תוצאות בעלות ערך מתקשורת שיווקית באינטרנט נחוץ ידע ב 3 תחומים מרכזיים:

  • ידע שיווקי
  • ידע טכנולוגי המתקדם ומתעדכן באופן קבוע
  • ידע ניהולי לטיפול בריבוי משימות קבועות ומשתנות בסביבות עבודה מגוונות

כאמור, תקשורת שיווקית באינטרנט הינה פעילות כדאית ומניבת הכנסות לכל עסק בכל גודל, ענף ומדינה. יחד עם זאת, בעקבות הידע המקצועי הנרחב הדרוש, והזמן הרב שיש להשקיע בפעילות זאת, מנהלי עסקים מתקשים לבצע זאת בעצמם באופן שוטף ושגרתי. מצד שני בגלל העלויות הגבוהות של מנהלי תקשורת שיווקית בעסק, עסקים רבים נרתעים, מוותרים – ומפסידים הכנסות רבות!

אם הנך מתעניינ/ת באחד מהשירותים הקשורים לשיווק באינטרנט או ברצונך לקבוע פגישה עם יועץ שיווקי כדי לבנות תכנית תקשורת שיווקית באינטרנט מלא את הפרטים ולחץ - אני מעוניין בשיווק מקצועי.

שם ומשפחה:
 
שם החברה:
 
טלפון:
 
מייל:
 
תיאור הפניה: