אנשים אוהבים להתלונן. זה כנראה חלק מהטבע שלנו. מעט אנשים מטריחים עצמם להתקשר ולשבח או להגיד מילה טובה, אבל לא מפספסים כל הזדמנות לקטר. ומי הכתובת הראשונה אליה מופנות התלונות? מי שמכר להם את המוצר, כמובן. יוצא איפה שאנשי המכירות מקבלים מבול של תלונות על המוצר שמכרו, וכמעט לא מקבלים תגובות חיוביות, דבר שלא פעם גורם להם לפקפק במוצר אותו הם מוכרים ומוריד להם את יכולת המכירה. מה עושים? סקר! סקר טלפוני של שביעות רצון הלקוחות. מכינים שאלון קצר ופשוט ונותנים לאיש המכירות שאבד את אמונו במוצר לבצע אותו. זה לוקח זמן, אבל שווה כל דקה. ולמה דוקא לאיש המכירות? כי התוצאה מפתיעה, וחשוב שהוא יחווה אותה בגוף ראשון. התוצאה המדהימה היא שאחוז מאד גבוה של הלקוחות מאד מרוצים מהמוצר, רק שאותם לא שומעים. והנה חזר הביטחון במוצר, חזרה המוטיבציה, ויכולת המכירה אפילו עלתה.