אשכול של מידע מגזין השיווק של ענף הבניה

גיליון מס' 20

11/02/2013


מה במגזין החודש?

דבר המנכ"ל - שירות חדש רישום קבלנים

טיפ שיווקי - דע את יתרונותייך!

מבצע – ערב שיווק ונטוורקינג

פינת הלקוח – נור אש עושים חייל

סיפור הצלחה – כץ איכויות מים מספרים על העבודה עם אשכול

Gmit –סיפורה של תוכנת ניהול פרויקטים

אירועים באשכול הדרכה ללקוחות אשכול וערב נטוורקינג לענף הבנייה

התמונות בחסות אלבטרוס צילום אוויר
www.albatross.co.il
מעניין אתכם הפרויקט? צרו עמנו קשר!

דבר המנכ"ל


לקוחות וקוראים יקרים,

מגזין 20 יצא לדרך. אני שבע רצון ושמח על האופן בו נתפס המגזין, על המשובים והתגובות שלכם.

אני שמח לראות כי לקוחות רבים מנצלים את הפלטפורמה ומפרסמים במגזין סיפורי הצלחה, תיאור של פרויקט מוצלח, תהליך טכנולוגי חדש ועוד..

החודש יפורסם במגזין שירות חדש המתווסף לאשכול השירותים שאשכול מעניקה;

מעתה עומד לרשותכם שירות עו"ד המתמחה ברישום קבלנים (קבלת/העלאת סיווג), ניתן לפנות לקבלת השירות בלינק הבא

הפנייה לעו"ד דרך אשכול מעניקה לכם את השקט והביטחון שבפנייה לבעל מקצוע מוכר ואמין. פירוט נוסף על השירות בהמשך המגזין.

קריאה נעימה!

איציק חפץ,

מנכ"ל אשכול מידע עסקי

טיפ שיווקי

דע את יתרונותייך!

כיועץ שיווק, או לפעמים סתם מתוך רצון לעזור, קרה לי לא פעם ששאלתי מנהל שיווק או איש מכירות במה המוצר או השרות שלו שונה מהמתחרים, או איפה היתרונות שלו, והוא ענה לי: "בשום דבר, כולם מספקים פחות או יותר את אותו הדבר..." מצד שני, אותם אנשים מתלוננים שקשה למכור ברווח, ובגלל התחרות צריך להוריד מחירים.

כתגובה, אני שואל אותו: "תגיד, אם אתה עכשיו הולך לקנות שקיות זבל בסופר, ותראה שתי חבילות של שקיות די דומות, את איזו מהן תקנה?"

"את הזול מבניהן", הוא עונה, "אלא אם כן יש הבדלים שחשובים לי".

"איזה הבדלים יכולים להיות?", אני שואל אותו.

"יכולים להיות הבדלים באיכות השקית. "אני שונא שהשקית נקרעת ונוזל ממנה כל הג'יפה..." הוא אומר.

"או קיי, מה עוד?" אני שואל.

אני גם בעד שמירה על איכות הסביבה, אז אם זו שקית מתכלה זה גם חשוב לי".

"מעולה", אני אומר, "יש עוד משהו?"

"כן, כמות השקיות, וגם איך סוגרים אותן. זה גם רלוונטי."

"מה לא אכפת לך?" אני ממשיך.

"גודל השקית לא חשוב לי, ממילא אני מוריד את הזבל כל יום. אני גם לא מוכן לשלם שקל יותר על מותג, ולא מעניין אותי היכן זה יוצר".

מהדוגמא הזאת ניתן ללמוד כמה דברים:

1. אם אין הבדלים בין המוצר שלך לבין מוצר אחר, אל תתפלא שקונים ממך רק כאשר אתה מוריד מחירים.

2. העובדה שיש הבדלים בין המוצרים לא עוזרת אם הלקוח הפוטנציאלי לא מודע להם ולא רואה אותם בבירור.

3. אם יש הבדלים, הם צריכים גם להתאים ללקוח ולהיות חשובים עבורו. לא כל יתרון רלוונטי לכל לקוח.

לכן, אני ממליץ לכל אחד שמעוניין למכור משהו לערוך רשימת יתרונות שיש בכל שירות או מוצר שלו, ליד כל יתרון לכתוב איך הוא בדיוק מועיל ללקוח שלו (חוסך לו זמן, כסף, מוריד ממנו דאגות וכו').

רשימה זו תעזור לכם בפגישות מכירה - להבין מה היתרונות הרלוונטיים לאותו לקוח ואותם להציג לו בפירוט, יחד עם כל התועלות הנלוות.



בהצלחה!

תמיר חפץ, מומחה לשיווק בענף הבנייה

050-3338877

אשכול מידע עסקי

מבצע


ערב בנושא שיווק ונטוורקינג לקהילת ענף הבנייה

  • איך מגיעים ללקוחות ופרויקטים חדשים בענף הבנייה?
  • מהו שיווק ממוקד ומה היעילות שלו?
  • מה הפעולות שיש לבצע כדי להרחיב את העסק?
  • מה המכשולים שיש כיום בענף, וכיצד נתגבר עליהם?


יום רביעי 27/2/13 בשעה 16:15 במשרדי אשכול

להרשמה: לחץ כאן

פינת הלקוח




נור אש מציגים: טורניר קט רגל

הפעם בפינת הלקוח נציג אירוע ייחודי שערכה חברת נור אש: טורניר קט רגל. מדובר בטורניר ייחודי הנערך לזכרו של אחד ממייסדי החברה והעובדים המסורים והוותיקים: אופיר טואשי ז"ל . אופיר השאיר את חותמו בחברת נור אש, הוא היה בן משפחה ואישיות מוערכת ואהובה.

טואשי יליד חולון, נפטר באופן פתאומי לפני כשנה כתוצאה מדום לב במהלך ריצה. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

אופיר היה אוהד מושבע של "מכבי חיפה" קבוצת הכדורגל. משפחתו, אחת מוותיקות העיר, החליטה להנציח את זכרו בשיתוף עם חברת נור אש באמצעות פעילות ספורטיבית חווייתית ולקיים טורניר שנתי עם גביע נודד.

בטורניר השתתפו 4 קבוצות: חברת כיבוי אש נוספת – "ברק אש", חברת פלקסטרוניקס לעיבוד שבבי מיבנה וקבוצת העובדים של מתנ"ס קנטור אשר אירח את הטורניר בחולון.

באופן זה ימשיך זכרו של אופיר להישמר ולהיות חלק מזיכרון החברה אותה ייסד. לנו, נותר רק להצדיע.

למידע נוסף:

ניר פרובשטיין

סמנכ"ל

סמנכ"ל

פקס: 03-5568042

סיפור הצלחה


כץ איכויות מים – הדברה וחיטוי


חברת כץ איכויות מים בישראל מנויה על מאגרי המידע של חברת אשכול במשך כ- 3 שנים. החברה נוסדה ב -1986 על מנת לאתר ולתת פתרונות חיטוי מידיים, אחזקה שוטפת ומעקב בתחום איכויות המים.







מאגרי המידע של אשכול מאפשרים לבצע מעקב שיווקי ולעקוב אחר פרסומם של פרויקטים חדשים. באמצעותם ניתן להגיע למנהלי הפרויקטים מיד עם מעבר הפרויקט לשלב סוף שלד.


מעבר לסיפוק המידע, אשכול מסייעת ללמוד כיצד לייעל את השימוש בו. ציון לטובה את טניה, על שירות הלקוחות המסור.





כץ יעקב, מנכ"ל

לקבלת פרטים נוספים אפשר לפנות לאתר האינטרנט שלנו www.katz-water.co.il

או בטלפון: 09-9552072 נייד: 050-5219429 דוא"ל:
katz25@bezeqint.net

סיפורה של תוכנת ניהול פרויקטים

ראיון עם ערן גולדמן, בעלי Gmit תוכנת ניהול פרויקטים



בעשר השנים האחרונות לא בוצע עדכון משמעותי בתוכנות ניהול הפרויקטים בארץ. וכעת חברת סטארט-אפ קטנה מודיעה את מה שנראה כמו הפתעת השנה.

חברת גמיט פתרונות מתקדמים שחררה ביוני 2012 את הגרסה הראשונה של תוכנת "ניהול הנדסה" – תוכנת ניהול פרויקטים בהנדסה אזרחית ללא עלות.


מאחורי חברת גמיט עומד היזם ערן גולדמן-מלכא, בעל ניסיון של שנים רבות בניהול פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית ובהייטק. ערן קיבץ סביבו צוות מתכנתים ויועצים וביחד הם מפרסמים תוכנה חדשה לניהול פרויקטים.

התוכנה כוללת את כל התכונות הדרושות לניהול פרויקט, החל משיפוץ ועיצוב דירה בודדת ועד להקמת הספריה הלאומית או קמפוס מפעלים. כל התכונות ביחד מאפשרות חסכון של 80% מזמן ההקלדה של כתבי כמויות.

שאלנו את ערן, איך? הרי אנחנו רגילים לשלם כל כך הרבה על תוכנות ואתם פתאום מחלקים אותן חינם? מה הקאצ'?

“אין קאצ' ואין עיזים. למדתי מחברות גדולות ממני והמודל הכלכלי מבוסס על פרסומות, בדיוק כמו גוגל, פייסבוק, ועוד הרבה חברות אחרות, המטרה היא להגיע למצב של win-win. לדוגמא, כאשר מחפשים בתוכנה "דלתות מתרוממות מהירות" מופיעה בחלק העליון פרסומת לחברת דלתות מהירות, הפרסומות לא מפריעות ולא קופצות כיוון שהמטרה היא לייעל את העבודה".

מה החסרונות של תוכנה חינם? אתם הולכים לגבות עליה כסף בעתיד?

"מאחורי התוכנה עומדת חברת פיתוח, הצוות היום מונה 5 אנשים אשר מפתחים, מספקים תמיכה טכנית, מעדכנים ובעצם מבצעים כל מה שצריך בשביל שהתוכנה תהייה בחוד החנית של התחום. מוצר חינם מהווה תחרות רק כשהוא באותה רמה או מעל ואנחנו מקפידים לספק את קידמת הטכנולוגיה, בין היתר יש לנו שרתי ענן משלנו, פיתוחי אבטחת מידע ועוד."

ז"א שהתוכנה נמצאת באינטרנט?

“ההתמחות שלי היא אבטחת מידע, התוכנה נמצאת במחשבי המשתמש ואין לי גישה למחשב שלו, התוכנה קיבלה סיווג שמור-סודי והיא בוודאות לא סוס טרויאני או וירוס. כמו כן ניתן להשתמש בתוכנה גם ללא חיבור לאינטרנט, כמובן שאז לא יעבדו התכונות המתקדמות של שיתוף קבצים ושליחת מיילים"

כמה חברות משתמשות בתוכנה?

“התוכנה היא ללא עלות וכיום מעל 1000 משרדים בחרו להשתמש בנו, זה לא משנה אם עורכים כתב כמויות אחד בחודש או 5 ביום, תוכנה כזאת היא חיסכון נטו"

ואם מזמין העבודה מחייב להשתמש בתוכנה מסוימת?

“עד היום כאשר כל התוכנות עלו כסף המזמין יכל לבחור תוכנה במכרז ולחייב את כולם לרכוש אותה. החל מהיום ניתן לבקש מהמזמין לספק קובץ תקני ע"פ הגדרות הועדה לסטנדרטיזציה (קובץ SKN) ולעבוד בתוכנה ללא עלות.“

מבחינתך איך אתה רואה את היתרון הגדול של התוכנה?

התוכנה צמחה מהשטח, אני מגיע ממשפחה שעוסקת בהנדסה אזרחית כבר שלושה דורות. הביקור הראשון שלי באתר בנייה היה בגיל 3 כמו גם ילדי. התוכנה עונה על כל הצרכים של תחום ההנדסה האזרחית כיום, וכל הזמן גדלה על מנת לענות גם על צרכי העתיד.”

מה אתה מתכנן לעתיד?

“התוכנית הגדולה היא לתת מענה לכל צרכי המשרד בתחום ההנדסה האזרחית ללא עלות.“


תודה ערן ושיהיה בהצלחה!

אירועים באשכול

פברואר – מרץ

  • ערב שיווק ונטוורקינג לקהילה המובילה בענף הבנייה
  • סמינר והדרכה ללקוחות אשכול על המערכת

ערב שיווק ונטוורקינג לענף הבנייה

בואו להיות חלק מהנבחרת המובילה את ענף הבנייה!



יום רביעי 27/02/13 ב-16:15 במשרדי אשכול. ללא עלות.

להרשמה ופרטים נוספים


סמינר שיווק והדרכה על מערכת אשכול

יום שלישי 5/3/13 ב-16:00 במשרדי אשכול

  • כיצד להגיע ליותר פרויקטים עדכניים ורלוונטיים לצרכים שלכם?
  • איך ניתן להעביר את המידע לאקסל, ל-OUTLOOK או לעקוב אחריו?
  • הגעתם למידע שרציתם, מה עושים עכשיו?
  • טיפים לאסטרטגיות שיווק בענף הבנייה.



"הקשר בין מערכת אשכול לפעילות השיווקית שלנו הוסבר היטב... הרצאה מצוינת!" (מ.ד. מנהל שיווק)

ההדרכה ללא עלות, יש להירשם מראש.
מס' המקומות מוגבל.

שלח לנו מייל: vikik@eshkol-info.co.il


שירות חדש – סיווג ורישום קבלנים

מוענק על ידי משרד עו"ד רבקה ניר

  • רישום בפנקס הקבלנים על פי חוק רישום קבלנים
  • טיפול בהעלאת סיווג אצל רשם הקבלנים
  • חידוש רישום שנתי אצל רשם הקבלנים
  • ייצוג קבלנים בתלונות שהוגשו נגדם לרשם הקבלנים
  • ייעוץ משפטי, תמ"א 38, עריכת חוזים ומיסוי מקרקעין

פרטים נוספים בלינק הבא

יעוץ שיווקי
מכרזים
מאגר חברות
בניה פרטית
פרוייקטים
תוכנת שיווק
אשכול מידע עסקי בע"מ בנין מרכז הטקסטיל (קויפמן 2) תל אביב 68012 טלפון: 03-5172221 פקס: 03-5172224
http://www.eshkol-crm.co.il eshkol_magazine@eshkol-info.co.il
להוספה/הסרה מרשימת התפוצה לחץ כאן למידע נוסף לחץ כאן

© כל הזכויות שמורות לאשכול מידע עסקי בע"מ