אשכול של מידע
מגזין השיווק של ענף הבניה
|
|
|
|
|
|
|
|
דע את יתרונותייך!
כיועץ שיווק, או לפעמים סתם מתוך רצון לעזור, קרה לי לא פעם ששאלתי מנהל שיווק או איש מכירות במה המוצר או השרות שלו שונה מהמתחרים, או איפה היתרונות שלו, והוא ענה לי: "בשום דבר, כולם מספקים פחות או יותר את אותו הדבר..." מצד שני, אותם אנשים מתלוננים שקשה למכור ברווח, ובגלל התחרות צריך להוריד מחירים.
כתגובה, אני שואל אותו: "תגיד, אם אתה עכשיו הולך לקנות שקיות זבל בסופר, ותראה שתי חבילות של שקיות די דומות, את איזו מהן תקנה?"
"את הזול מבניהן", הוא עונה, "אלא אם כן יש הבדלים שחשובים לי".
"איזה הבדלים יכולים להיות?", אני שואל אותו.
"יכולים להיות הבדלים באיכות השקית. "אני שונא שהשקית נקרעת ונוזל ממנה כל הג'יפה..." הוא אומר.
"או קיי, מה עוד?" אני שואל.
אני גם בעד שמירה על איכות הסביבה, אז אם זו שקית מתכלה זה גם חשוב לי".
"מעולה", אני אומר, "יש עוד משהו?"
"כן, כמות השקיות, וגם איך סוגרים אותן. זה גם רלוונטי."
"מה לא אכפת לך?" אני ממשיך.
"גודל השקית לא חשוב לי, ממילא אני מוריד את הזבל כל יום. אני גם לא מוכן לשלם שקל יותר על מותג, ולא מעניין אותי היכן זה יוצר".
מהדוגמא הזאת ניתן ללמוד כמה דברים:
1. אם אין הבדלים בין המוצר שלך לבין מוצר אחר, אל תתפלא שקונים ממך רק כאשר אתה מוריד מחירים.
2. העובדה שיש הבדלים בין המוצרים לא עוזרת אם הלקוח הפוטנציאלי לא מודע להם ולא רואה אותם בבירור.
3. אם יש הבדלים, הם צריכים גם להתאים ללקוח ולהיות חשובים עבורו. לא כל יתרון רלוונטי לכל לקוח.
לכן, אני ממליץ לכל אחד שמעוניין למכור משהו
לערוך רשימת יתרונות
שיש בכל שירות או מוצר שלו, ליד כל יתרון לכתוב איך הוא בדיוק מועיל ללקוח שלו (חוסך לו זמן, כסף, מוריד ממנו דאגות וכו').
רשימה זו תעזור לכם בפגישות מכירה - להבין מה היתרונות הרלוונטיים לאותו לקוח ואותם להציג לו בפירוט, יחד עם כל התועלות הנלוות.
בהצלחה!
תמיר חפץ, מומחה לשיווק בענף הבנייה
050-3338877
אשכול מידע עסקי
|
|
|
ערב בנושא שיווק ונטוורקינג לקהילת ענף הבנייה
- איך מגיעים ללקוחות ופרויקטים חדשים בענף הבנייה?
- מהו שיווק ממוקד ומה היעילות שלו?
- מה הפעולות שיש לבצע כדי להרחיב את העסק?
- מה המכשולים שיש כיום בענף, וכיצד נתגבר עליהם?
יום רביעי 27/2/13 בשעה 16:15 במשרדי אשכול
להרשמה:
לחץ כאן
|
|
|
|
|
|
|
ראיון עם ערן גולדמן, בעלי Gmit תוכנת ניהול פרויקטים
בעשר השנים האחרונות לא בוצע עדכון משמעותי בתוכנות ניהול הפרויקטים בארץ. וכעת חברת סטארט-אפ קטנה מודיעה את מה שנראה כמו הפתעת השנה.
חברת גמיט פתרונות מתקדמים שחררה ביוני 2012 את הגרסה הראשונה של תוכנת "ניהול הנדסה" –
תוכנת ניהול פרויקטים בהנדסה אזרחית ללא עלות.
מאחורי חברת גמיט עומד היזם ערן גולדמן-מלכא, בעל ניסיון של שנים רבות בניהול פרויקטים בתחום ההנדסה האזרחית ובהייטק. ערן קיבץ סביבו צוות מתכנתים ויועצים וביחד הם מפרסמים תוכנה חדשה לניהול פרויקטים.
התוכנה כוללת את כל התכונות הדרושות לניהול פרויקט, החל משיפוץ ועיצוב דירה בודדת ועד להקמת הספריה הלאומית או קמפוס מפעלים. כל התכונות ביחד מאפשרות חסכון של 80% מזמן ההקלדה של כתבי כמויות.
שאלנו את ערן, איך? הרי אנחנו רגילים לשלם כל כך הרבה על תוכנות ואתם פתאום מחלקים אותן חינם? מה הקאצ'?
“אין קאצ' ואין עיזים. למדתי מחברות גדולות ממני והמודל הכלכלי מבוסס על פרסומות, בדיוק כמו גוגל, פייסבוק, ועוד הרבה חברות אחרות, המטרה היא להגיע למצב של win-win. לדוגמא, כאשר מחפשים בתוכנה "דלתות מתרוממות מהירות" מופיעה בחלק העליון פרסומת לחברת דלתות מהירות, הפרסומות לא מפריעות ולא קופצות כיוון שהמטרה היא לייעל את העבודה".
מה החסרונות של תוכנה חינם? אתם הולכים לגבות עליה כסף בעתיד?
"מאחורי התוכנה עומדת חברת פיתוח, הצוות היום מונה 5 אנשים אשר מפתחים, מספקים תמיכה טכנית, מעדכנים ובעצם מבצעים כל מה שצריך בשביל שהתוכנה תהייה בחוד החנית של התחום. מוצר חינם מהווה תחרות רק כשהוא באותה רמה או מעל ואנחנו מקפידים לספק את קידמת הטכנולוגיה, בין היתר יש לנו שרתי ענן משלנו, פיתוחי אבטחת מידע ועוד."
ז"א שהתוכנה נמצאת באינטרנט?
“ההתמחות שלי היא אבטחת מידע, התוכנה נמצאת במחשבי המשתמש ואין לי גישה למחשב שלו, התוכנה קיבלה סיווג שמור-סודי והיא בוודאות לא סוס טרויאני או וירוס. כמו כן ניתן להשתמש בתוכנה גם ללא חיבור לאינטרנט, כמובן שאז לא יעבדו התכונות המתקדמות של שיתוף קבצים ושליחת מיילים"
כמה חברות משתמשות בתוכנה?
“התוכנה היא ללא עלות וכיום מעל 1000 משרדים בחרו להשתמש בנו, זה לא משנה אם עורכים כתב כמויות אחד בחודש או 5 ביום, תוכנה כזאת היא חיסכון נטו"
ואם מזמין העבודה מחייב להשתמש בתוכנה מסוימת?
“עד היום כאשר כל התוכנות עלו כסף המזמין יכל לבחור תוכנה במכרז ולחייב את כולם לרכוש אותה. החל מהיום ניתן לבקש מהמזמין לספק קובץ תקני ע"פ הגדרות הועדה לסטנדרטיזציה (קובץ SKN) ולעבוד בתוכנה ללא עלות.“
מבחינתך איך אתה רואה את היתרון הגדול של התוכנה?
התוכנה צמחה מהשטח, אני מגיע ממשפחה שעוסקת בהנדסה אזרחית כבר שלושה דורות. הביקור הראשון שלי באתר בנייה היה בגיל 3 כמו גם ילדי. התוכנה עונה על כל הצרכים של תחום ההנדסה האזרחית כיום, וכל הזמן גדלה על מנת לענות גם על צרכי העתיד.”
מה אתה מתכנן לעתיד?
“התוכנית הגדולה היא לתת מענה לכל צרכי המשרד בתחום ההנדסה האזרחית ללא עלות.“
תודה ערן ושיהיה בהצלחה!
|
|
|
פברואר – מרץ
- ערב שיווק ונטוורקינג לקהילה המובילה בענף הבנייה
- סמינר והדרכה ללקוחות אשכול על המערכת
ערב שיווק ונטוורקינג לענף הבנייה
בואו להיות חלק מהנבחרת המובילה את ענף הבנייה!
יום רביעי 27/02/13 ב-16:15 במשרדי אשכול. ללא עלות.
להרשמה ופרטים נוספים
סמינר שיווק והדרכה על מערכת אשכול
יום שלישי 5/3/13 ב-16:00 במשרדי אשכול
- כיצד להגיע ליותר פרויקטים עדכניים ורלוונטיים לצרכים שלכם?
- איך ניתן להעביר את המידע לאקסל, ל-OUTLOOK או לעקוב אחריו?
- הגעתם למידע שרציתם, מה עושים עכשיו?
- טיפים לאסטרטגיות שיווק בענף הבנייה.
"הקשר בין מערכת אשכול לפעילות השיווקית שלנו הוסבר היטב... הרצאה מצוינת!"
(מ.ד. מנהל שיווק)
ההדרכה ללא עלות, יש להירשם מראש.
מס' המקומות מוגבל.
שלח לנו מייל:
vikik@eshkol-info.co.il
שירות חדש – סיווג ורישום קבלנים
מוענק על ידי משרד עו"ד רבקה ניר
- רישום בפנקס הקבלנים על פי חוק רישום קבלנים
- טיפול בהעלאת סיווג אצל רשם הקבלנים
- חידוש רישום שנתי אצל רשם הקבלנים
- ייצוג קבלנים בתלונות שהוגשו נגדם לרשם הקבלנים
- ייעוץ משפטי, תמ"א 38, עריכת חוזים ומיסוי מקרקעין
פרטים נוספים
בלינק הבא
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יעוץ שיווקי
|
מכרזים |
מאגר חברות |
בניה פרטית |
פרוייקטים |
תוכנת שיווק |
|
|
|